2020/09/20

移民 - 香港 vs 台灣 vs 英國


為土生土長的香港人,2019年前從沒有想過要離開我喜歡的香港。其間我開始想等馬仔到高中就送他到外國讀書,由他選擇是否回來。直到2020年,第一次有移民的念頭。


直到英國BNO持有人有望5+1移居英國,相信和很多香港人一樣,小馬家都積極考慮。


其實小馬家有三個選擇:

  • 留在香港
  • 台灣
  • 英國

寫低自己的考慮後仍然係好混亂,不過台灣已經不在我考慮,對於移唔移民,最主要係為左小朋友,教育和自由係我睇得最重要,當然工作和生活都係比較重要,至於語言和朋友我相信去到新環境有能力適應和認適新朋友,不能照顧香港的家人和掛住佢哋亦都係好掙扎。


講到依一刻,其實小馬家仲未有最終決定,不過出走英國的可能性係比較高,我哋仲要等10月英國再有新消息先決定,依段時間繼續努力搵資料。


我都相信有好多同路人同我哋一樣掙扎緊,希望可以分享我既想法,有緣比同路人睇到!


2 comments: