2020/09/22

BNO英國移民從何入手

 我諗好多好似我哋3040歲,有小朋友,工作了十幾年收入穩定,層自住樓供左十年八年既人。可以諗走唔走都係受惠近十年層樓不斷升值,有舊錢到外國生活有安全感D。真係痛苦因為樓價升,希望又係因為樓價升左...


未有BNO 5+1平權方案出之前,未有諗過移民英國,因為根本無能力。BNO 5+1比了一個希望我哋。


其實有錢人,移民好容易。太窮的,移民唔到。


我們這些中間既人,最難選擇。移民要左計右計,要諗生活到嗎?


好喇...打算移民,要搜集資料,點入手呢?


我哋重來無去過外國生活,亦從來都未去過英國,對英國認識主要來自英超,聽得最多既城巿當然係倫敦、曼徹斯特、利物浦啦!!!


決定移民咁大件事,過去一年都睇左好多文章,不過都係睇下。要認真諗成個計劃點行,第一步就諗下住邊個地區同預算問題。


移民英國地區
(以個人重要性)

治安 - 去到人生路不熟的地方,加上有小朋友,治安良好對係最重要,先可以安心生活。

學校 - 移民決定好大部份都為左小朋友將來,所以學校又係好重要,我哋中產都不到既家庭當然係打算讀公立學State School,附近有好學校好重要,因為中小學派位都係計居住距離。

住屋環境 - 一家大細去到陌生地方,舒適環境好重要,我唔係要住豪宅,只係想要令我感覺安心的地方。

工作 - 我哋無專業資格,只係香港既普通白領,以我哋英文水平相信都好難搵文職工作,打算搵基層工作,居住地點要有工作機會。

交通 - 其實諗去到英國都會買車代步,而且爬文都講越近巿中心治安會較差,所以交通唔係太大考慮。

購物 - 只要附近可以買到日常所需就可以,會學習英國人的習慣一次過買食物和日用品。


移民英國預算 

樓價 - 開始我哋會租樓,覺得地區適合先會考慮置業,但budget有限,無論租定買選區時都不可以考太過高價既城巿。

生活費 - 同樓一樣,要研究一下生活成本,都不可以選擇生活成本太高的地區。

移民開支 - 移民開支當然要計好,簽證、NHS等等的費用都要預算好。


從以上的方向搜集同整理資料先,仲有好多其他野要做同要諗,一步一步向英國出發!!!


 

2 comments: