2020/10/04

英國學校 - 英國學制

 馬仔剛升三年級,而移民的決定最主要都係為左小朋友未來,第一時間就了解下英國的教育先。


移民有好多野要計劃同準備,身邊朋友又不斷同我講記住趕住馬仔入中學前去。


心諗,中學?仲有大把時間啦...


原來查一查之後,我仲有唔夠兩年時間!!


對於幼兒班我沒有多了解,因為馬仔已經過左依個階段,我主要了解中小學的情況,


BNO Visa過去,打算比馬仔讀英國State School,英國中小學都有分Independent School (私立學校) State School (公立學校),另外還有寄宿學校,中學的還有分Grammer School (文法學校) Grammer School係自行收生需要考的。

搵資料既時候,我主要集中搵普通State School,首先,英國派中小學都係睇你住得遠近,即Catchment Area派中小學,唔會好似香港中學分完banding再分區,所以住得近學校就好重要。


當然如果插班的話都要睇下學校有無位,如果好學校可能好多時都會滿晒位,而且仲有人等緊。


中學前一定要過去既謎思....就係因為要趕住同當地學生一齊報中學,就可以用catchment area選擇心儀的中學!


小朋友當然係越細過去越容易適應,但又不能即刻走始終太多野要處理,我哋打算係馬仔4年級下學期或者讀完4年級就過英國,等馬仔係之後既學年入學。


即係本來入讀香港P5 ,去到要讀英國Year 6。這樣安排就可以趕到報中學!!

留意係英國的中學係早香港一年,仲有英國入學年齡係計91 日,即係果個年度91日既歲數。

以今年為例2020-2021學年,如果小朋友係20116月出世(開學日係9)Year 5,但如果小朋友係201110月出世(開學日係8)Year 4

原來英國係Year 6(英國小學最後一年)開學就要報中學,我搵過兩個我心儀地區的Council,兩個Council寫既報中學截止日期都係1031

每個council都有機會唔同,以上係其中一個。

報小學的情況都差不多,但時間上就唔同,最好上番心儀地區council睇下。


下一步就要搵學校資料。。。

 

 

No comments:

Post a Comment