2020/10/10

斷捨離 - 棄掉東西

移民執野最大挑戰除了決定什麼東西需要,另一樣就是唔要的東西怎樣處理。當然直接掉係最快,但我覺得幫佢搵新主人係最好的。 

我主要用以下幾個方法處理唔要的東西

  • 贈送家人及朋友
  • 網上二手賣掉
  • 網上送出
  • 直接掉棄

贈送家人及朋友

我首選係比親戚朋友。通常小朋友的東西我都會這樣處理,因為需求比較大,很好又唔岩,親戚朋友知道邊個用過,新淨的都會要。


網上二手賣掉

這個方法建議用於比較值錢的東西。因為又要約交收或者寄速遞,時間同成本都比較高。
以前買左好多野無咩用過,我將比較新同值錢的東西放上網賣。我試過賣手袋、相機、coupon、傢俬、書、keyboard、玩具等等,什至賣過魚缸。我用以下幾個地方賣野:

1. Carousell

Carousell賣手袋、電子產品、coupon較值錢的東西,我覺得特別快同容易,好似手袋,唔好以為一定要好貴好新先賣得出,我賣中價手袋(即原價2-3)用左一段時間再轉售都可以賣到幾百蚊。又試過買傢俬送coupon但只可以買傢俬,上去放售都買到好價錢。

最重要交易完叫對方比個好評,有好評價之後都會多人問。

2. Facebook Market Place


Facebook Market Place是另一個好好地方,因為好多人用facebook,以我經驗賣生活用品就會比Carousell容易,試過因為買了洗碗機賣個瀝水籃都賣得出。 

 

3. Facebook群組

如果有特別興趣,加入相關興趣群組,放售有關的東西亦很容易。好像我加入以上群組,家長們都會在這𥚃放售同搵二手書,所以好快就會放得出。其實這些群組買二手書都好好。 

 

網上送出

有些價值平但又用唔著的東西,我會上網free比人,主要放上facebook群組。

  • 地區媽媽群組 小朋友東西或生活用品都可以放媽媽群組,好處係交收容易,Free野時可以註明交收地點同時間,非常方便。
  • 環保群組 Facebook另有一些群組係全港性亦唔似媽媽群組主要媽媽先睇。例如免「廢」島Free Island”,都係一個好選擇。

直接掉棄
去到太殘的東西,就無辦法要直接掉,可以廢物回收的都盡量分類掉入環保箱。

No comments:

Post a Comment