2020/10/07

斷捨離 - 整理次序和家人意願

 


我自己好鍾意有一個簡約的屋企,前幾年迷上了斷捨離同簡約生活的生活態度。今次打算移民,亦真真正正的給我一次斷捨離的機會。我這個愛好都要記錄一下。


話說早兩年我已經將自己屋企重新檢視一次,精簡同整理不少,不過準備移民又要再再再斷捨離一次,好大挑戰。


今次除左自己屋企,以前一段時間同屋企人住,馬仔同自己好多野都仲係家人度,移民好多野要處理,趁有時間先處理好放在家人的東西,免得到要走既時候無時間。


日本近滕麻理惠是很有名的整理達人,好多鍾意整理同斷捨離的人都一定有睇過佢既怦然心動的人生整理魔法。其中她講的整理次序我覺得好好,之前執屋企都係用依個次序:

  1. 衣服
  2. 書本
  3. 紙張
  4. 小東西(廚房,厠所,雜物等等)
  5. 有紀念價值的東西

我決定先處理馬仔的東西,再跟以上次序。


除非真係好鍾意衫,我覺得處理衫係比較容易,亦相信因為咁所以先提出以上次序,以容易決定處理為先,最難處理放後。萬事起頭難,處理衣服好有成功感,之後繼續落去都比較容易!


處理家人的野,要先問家人意願。我執之前先問左馬仔在家人屋企既野要唔要,因為有好多都係好細個既野,所以佢都唔記得,都話唔要喇。


這個係尊重家人的表現,好重要!和小朋友一齊整理他們的東西更好,佢會學到整理又可以教佢珍惜!


現在物質豐富,小朋友真係好多野,仲要好新淨,小朋友衣服,書本,玩具同紀念品都好多。雖然直接掉係最快,但我會盡量送比人,環保都好重要。


大部份唔要既野我都影晒相,再問親戚朋友要唔要。如果都無人需要,上網二手出售或者free比人都係一個好選擇。

No comments:

Post a Comment